tisdag 23 november 2010

Think outside the box


Förra vintern hade jag ett gammalt ljuster som ljusstake i matrummet. Vårt gamla bord har en perfekt spricka jag kunde sätta ner det i.

Annars skulle man också kunna slå ner det i en planka eller ett vackert vedträ...

Det gäller att tänka utanför ramarna när man inreder. Ofta har man mycket saker liggande som man kan använda på fler än ett sätt...


I år ska jag kika i vår bod om vi har en som är omålad, tror jag har en gammal grep liggande därute som skulle funka...

Var det förresten någon som såg Biggest looser finalen igår? Jisses vad imponerad jag blev av hur alla deltagare kämpat och tänk att vinnaren förlorat hela 75 kilo! Det var en helt annan person som klev ut på scenen...

Think outside the box when you decorate your home. I'm sure you have a lot of things that can be used in more than one way. This fishingspear I used last year as a candlestick...
See U later!

Susanne

22 kommentarer:

Millas hem sa...

Himmel så läckert Susanne!
Ja, mycket blir funktionellt om man bara tänker till!=))

Superhäftigt!

Kram Camilla

Anonym sa...

Great fun!!
;o)
Sabine

Anna sa...

Så snygg och enkel ! Vad du är påhittig och kan se detaljerna! Kram

EDYTA KUBICZEK sa...

Wow ! Super ...

Shabby soul sa...

Genial!
Silvia

Anonym sa...

Vad påhittig du är! Du ser verkligen inredning i allt!!!
Jag såg också Biggest looser och jaa det var helt ofattbart vilka förändringar flera hade genomgått, det var inte utan att man blev rörd!
/Ulrika

My Lovely Things sa...

Helt otroligt snyggt Susanne! Precis i min smak-Lovely!!

kram Anna

Rummet för välbefinnande sa...

Ahhh - så himla fräckt!
Helt suveränt alltså!
Mia

Vida sa...

härliga idéer du har...det ser så personligt ut..så roligt när man står för sin stil och säger:det här är jag ;) läckert...

så roligt för de i B looser..vilken glädje..fantastiskt

skulle skicka traderapaket men är rejält inregnad..översvämmad väg;)

hoppasljusetvararlängehosdejkram
alias Vida24

Cindy sa...

Hi Suzanne,
That is a very creative idea, I have to admit!
I just realized that your office chair in your office photo yesterday is almost identical to mine. But, I haven't painted mine white yet...maybe it's time that I do.
Hugs, Cindy

Den där Victoria sa...

Verkligen läckert...

Madame Morell sa...

Vilken ide´spruta du är. Jättefint.
Jessika

Amelie sa...

Jätteläckert! Du är bra på att skapa saker av gamla saker till ditt eget! Häftigt! Kram Amelie

Inredningsfrun sa...

Men shit så läckert!! Härligt med innovativa människor :)!!

KRAM

// Inredningsfrun :)

Piffa o Puffa sa...

Hej!
Det var verkligen en annorlunda ljusstake. Den skulle inte passa in hos mig men i ditt hem gör den sig riktigt bra och häftig. Ha en bra kväll. Själv ska jag sätta mig och tillverka smycken igen. Mycket att göra nu till jul men det är roligt också.
Kramar Anette

Eva sa...

Så jättefräckt!!

Jo, jag såg finalen och jag är mäkta imponerad, jisses vad för många kilo gör skillnad på utseendet.

Kram eva

n o r d i n g å r d e n sa...

Ja, det är bara så vansinnigt läckert!!! Mari.

Mamma C sa...

Gud så snyggt, verkligen toppenläckert.
Kram mamma C

ide-puffen sa...

Fantastisk vakker. Må lete etter en slik jeg også nå hi hi
Gog kveld.
randi

Hanna i Det stora grå huset sa...

Du har så rätt så Susanne. Precis som vanligt vad gäller kul detaljer! :)

Underbart, vad mer kan jag säga!!!

Kram i blåsten!
Hanna

Mys och hemtrevnad sa...

ja att tänka utanför ramarna skapar onekligen nya ramar att tänka utanför*ler häftig ideé...kramis semlan

Emelie sa...

Oj! Va otroligt vackert! Jag ska genast ut å botanisera i boden :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin