måndag 29 augusti 2011

drumsticks



Tjingeling!
Nu är man hemma igen! Känner mig som en ny människa efter att ha varit och njutit hos frissan.
Något som man verkligen borde unna sig fler än en gång om året.
Det blev i stort sett bara toppning, urtunning (har väldigt tjockt hår) och en aning uppklippt. Så ni som vet hur jag ser ut kommer bli besvikna för det är inte någon större skillnad. ;)


Nu ska det bara i lite toning för att dölja några konstiga gråa strån som envisas med att komma tillbaka hela tiden, hehe... Någon som känner igen sig?




Sedan råkade jag bara ramla in på en loppis på vägen hem och kunde inte låta bli att köpa dom charmiga slitna trumpinnarna och kakburken!
Jag tycker det ser ut som en trumma, men det är faktiskt en burk.

.........................

On my way home today I passed a fleamarket and bought these cool drumsticks. The drum is not a drum, it's actually a cookie jar! ;)

see - you - later - alligator

Susanne

8 kommentarer:

Rafaela sa...

wow

I love this!

Lau de Casalil sa...

Just perfect with this cooking jar...I love!!

Lantligt i smultronbacken sa...

Hihihihi, jag tror jag smäller av. På jobbet (jobbar i kök) så skulle vi ha drumsticks på menyn men vi visste ju inte vad vi skylle beställa hem för nåt. Vi googlade och tillslut fick vi fram att det var små kycklinglårklubbor. Tänk vilket gott skratt vi fick

Kram Teres

Room of karma sa...

LOVE!
kram CC

Monica sa...

Hei på deg.
For en flott kakeboks (tromme) ;)

Ja, man burde nok unne seg en frisørtime i ny og ne, kjenner meg veldig igjen. De små grå ser ut som de trives godt hos meg, de vokser og gror ;)
Ønsker deg en riktig fin uke.

Johanna Stålros sa...

Så då spelar i kväll då;) Fin burk. Kram

Fiffiga Systrar sa...

vilken superfin trumma! Så mysig! önskar en fin kväll! /emelie

Lulu and Co. sa...

Sweet,
xo,
Lulu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin