tisdag 1 november 2011

for a good cause

bild från allt om mat

Nu under hösten kryllar det av produkter där en summa från dessa går till bröstcancer forskningen.

Det är toppen tycker jag och försöker köpa så många olika varor jag kan. Jag har ju förlorat både min älskade mamma och mormor i den hemska sjukdomen, precis som så många andra gjort...


I dag såg jag den här förpackningen som Stefan Nilsson skriver om på sin sida i allt om mat. Det är den Danska brödtillverkaren Kohberg som tänkt till och gjort den fina förpackningen.

Hur söt är inte den!!!

Ni kommer väl ihåg att klämma & känna på era egna bullar tjejer! ;)

......................

I really like all the products you can buy and where a part of the price goes to research for breastcancer.

I think this Danish bread company made a beautiful package for this good cause!

Remember to check out your breads dear friends, oh I mean breasts! ;)

Susanne

6 kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei, Helt enig med deg - de hadde en kul forpakning for en viktig sak. klem Siv

KROnPRINSESSENE sa...

Så bra at de lager så fengende ting for en sak som dette!
Jeg støtter også denne saken årlig.
Så leit med din mor og mormor...
Varm klem til deg fra meg :)

Anonym sa...

Vilken fin förpackning:-) Det är klart jag stödjer rosa bandet.

Kram

Hildas hem - Sofia sa...

Den förpackningen är ju helt brilliant! :)

Maarit sa...

Tack för påminnelse:) och vilka härliga semlor!

Anonym sa...

Tänker på dig!
Ja, det är lätt att glömma!
/Jeanette

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin