lördag 18 februari 2012

no more winter






all dreamy pics via tumblr


Det här inspirerar mig som tusan i dag!
Jag längtar så efter riktig värme och varma sköna sommarvindar. Han där uppe måste väl ändå ha gjort något fel när han gjorde vintern. Tryckte på fel knapp liksom...

Tänk den stackars mannen som hittades i Umeå i dag efter att ha suttit insnöad i sin bil i två månader. Jag hade nog inte klarat ett dygn... Brrr...

...............................

These pics really inspires me today. I'm longing so much for warm and sunny summerdays now... No more winter!

Today they found a man up in the north of Sweden who has been stucked in his car under the snow for two months (since December), and belive it or not, he survived!
Now that's what I call a happy ending.

enjoy - your - saturday - hope - you - are - warm

Susanne

7 kommentarer:

Ljusa vardag sa...

Ja riktigt härlig bungalow. Det ser ut som sådant boende som vi brukar ha när vi åker till Thailand. När naturen och bortifrån all lyx. Men får drömma sig bort... Ha en fortsatt fin helg. Mvh Anna

ANETTESHUS.COM sa...

Det ser herlig ut!! Fri + bok + hengekøye ;)

Fortsatt fin helg!

KLEM KLEM
ANETTE

Eleni Psyllaki sa...

I've heard about that man on the news here in Greece! It is really unbelievable how he managed to survive!
I long for warmer days too. The sun is out today but the temperature is not very friendly..
Enjoy your Sunday Susanne! xoxo

Vida sa...

mina fötter längtar efter barfota i sand känslan;))så snart tycker jag oxå att det kan bli vår nu...här snösmälter det för fullt;))

kvällens samtalsämne igår var mannen du nämner..är det verkligen möjligt att klara sig så länge..

Vidautochdoftapåsnösmältetkram

Skatan sa...

Hej från norr :)

Jag sätter en rejäl slant på att han hade kommit sig därifrån om han hade önskat. Det måste handla om en psykiskt sjuk människa. Vilket i o f inte gör det mindre tragiskt för det. Fy katten för att sitta där över de där veckorna när vi hade kring -30...

Kram

Annakarin

Olga sa...

Läste i Värmlands-tidningen i en artikel om "den stackars mannen i bilen" där även en islänning nämndes. Han hade simmat fem km i iskallt vatten. Det hade jag inte heller klarat.

Huset här på bilden skulle jag ha lättare för :-)

Wendy sa...

I love that beach house with hammock. Where is this located?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin