måndag 25 februari 2013

taking it easy



 
 
I kväll mina vänner kommer jag bli sittande i min favoritfåtölj och kommer inte röra mig ur fläcken.
Huvudet känns nämligen som en medicinboll och febern vill inte ge med sig!
 
Vi ses i morgon.
Då mår jag säkert bättre!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En av mina sommarkjolar som av någon underlig anledning har krympt fick offra sig och istället bli kudde till fåtöljen,
och visst passar den ganska bra där i?
 
 
...................................
 
 
 
Tonight I will be sitting in my favorite armchair all evening, because my head feels like a big football and I have a fever that does not give in, so I'll guess I see you tomorrow, and then I hope I feel much better.
 
The pillow  I made from one of my skirts that suddenly for some strange reason was too small!?  ;)
 
Susanne

2 kommentarer:

MammaElva sa...

Åh, jag älskar din fåtölj! Och visst är det super att återanvända kläder sådär? Jag har just ramat in ett par av mina favoritbyxor... hihi...

Ha en fin kväll! kram

Unknown sa...

toll ♥
LG petra

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin